پارتیشن ورودی منزل چگونه باید تزئین شود؟

پارتیشن ورودی منزل چگونه باید تزئین شود؟ چه کاری می توان در این قسمت کرد؟

اگرچه اولین چیزی که در دکوراسیون خانه به ذهن می رسد، اتاق نشیمن و آشپزخانه است، اما پارتیشن ورودی منزل به اندازه سایر قسمت ها اهمیت دارد. در این مقاله چند پیشنهاد به شما در مورد دکوراسسیون این قسمت ارائه می کنیم. وقتی قسمت ورودی خانه مطابق با سایر قسمت ها تزئین شود، تصویری بسیار شیک به وجود می آید.

با استفاده از لوازم جانبی مناسب می توان هارمونی ساده و در عین حال ظریفی ایجاد کرد. برخی از خانه ها ورودی با فضای محدودی دارند و برخی دیگر کاملاً عریض هستند. این تصور که نمی توان در فضاهای محدود تغییرات زیادی ایجاد کرد، اشتباه است. برعکس، می توانید با استفاده از وسایل یا لوازم کم، پارتیشن ورودی منزل خود را تزئین کنید.

photos by

در دکوراسیون پارتیشن ورودی منزل به چه نکاتی باید توجه کرد؟

توجه به چند نکته مهم در تزیین پارتیشن ورودی منزل مفید است. برخی از قسمت های ورودی خانه ها به شکل ال هستند. چنین ورودی هایی برای استفاده بیش از حد از المان های دکوراسیون مناسب نیستند. اگر ورودی باریک و کوچکی دارید، باید وسایل چشم نواز را بردارید. توصیه می کنیم نه تنها برای قسمت ورودی، بلکه برای قسمت های دیگر از وسایل زیاد استفاده نکنید.

پس از تمیز کردن قسمت ورودی از وسایل اضافی، می توانید یک آینه تزئینی آویزان کنید. به لطف این آینه، بخش های ورودی کوچک و محدود عریض تر به نظر می رسند. امروزه به جای کمد کفش معمولی از کمد های مدرن استفاده می شود. به خصوص کمد هایی که بافت چوبی دارند، ظاهر بسیار لوکسی به قسمت ورودی می دهند.

a0ebe70257a63c5b8125af4057b357a0

نکاتی در مورد دکوراسیون پارتیشن ورودی منزل

هنگام تزیین پارتیشن ورودی منزل باید تا حد امکان فضای ورودی را ساده نگه داشت. استفاده از آیتم و اکسسوری های بیش از حد باعث به وجود آمدن تصویری شلوغ و نامنظم در ورودی می شود. شما می توانید رخت آویز را از بین مدل های رخت آویز دیواری انتخاب کنید تا فضای ورودی جادارتر و بزرگتر باشد. به این ترتیب میدان را تنگ نخواهید کرد.

9f96de0369f574d939fcdbc6d4e4f664

اگر فضای ورودی شما بزرگتر است، می توانید یک گلدان گل طبیعی یا لوازم جانبی گل را انتخاب کنید. حتی می توانید نقاشی های مختلفی را به دیوار خود آویزان کنید و فضا را زیباتر کنید. به خصوص وقتی مهمانان به خانه شما می آیند، اولین جایی که می بینند قسمت ورودی است. به همین دلیل در تزئین پارتیشن ورودی منزل باید توجه بیشتری داشته باشید.

نکات طراحی ورودی منزل

برای ساخت طرح درب ورودی اصلی، یک متریال محکم و مستحکم انتخاب کنید. با این حال، این به این معنی نیست که شما مجبور هستید در مورد جذابیت زیبایی ورودی خانه خود کم کاری کنید. به عنوان مثال، چوب نه تنها می تواند برای چشم خوشایند باشد، بلکه یکی از محکم ترین موادی است که می تواند برای همیشه دوام بیاورد، البته به شرط نگهداری مناسب.

 حتی اگر می خواهید طراحی درب ورودی اصلی با درب های شیشه ای داشته باشید، این موارد نیز سطح بالایی از امنیت را ارائه می دهند. با این حال، در این مورد، حریم خصوصی ممکن است یک مشکل اساسی برای شما باشد. به همین دلیل است که درهای ورودی شیشه ای بیشتر در خانه های ویلایی استفاده می شود. برای آپارتمان ها طرح ورودی خانه چوبی ،  فلزی و غیره گزینه مناسب تری خواهد بود.

انتخاب  کفپوش برای ورودی

کاشی‌های سرامیکی مات با بافت مات  برای راهروها ایده‌آل هستند زیرا بادوام هستند و به راحتی تمیز می‌شوند. فرش به ندرت در این قسمت استفاده می شود. کفپوشی که در این قسمت از خانه انتخاب می کنید باید بادوام باشد و به راحتی تمیز شود

درباره نویسنده

26 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب مفید

روند مبلمان اتاق نشیمن

6 ترند مبلمان اتاق نشیمن که باید در سال 2024 امتحان کنید

میزهای مرمر

اشتباهات رایجی که هنگام نصب میزهای مرمر مرتکب می شوند

ترکیب دو رنگ نشیمن

بهترین ترکیب دو رنگ برای یک دکوراسیون خیره کننده اتاق نشیمن