نوسازی منزل و دکوراسیون خانه بر اساس فضا

برای نوسازی منزل خود چقدر باید بودجه داشته باشید؟

خانه‌هایی که ما در آن زندگی می‌کنیم با گذشت زمان فرسوده می‌شوند و نیاز به بازسازی دارند. انجام نوسازی منزل یک فعالیت بسیار رایج برای این کار است. البته انجام نوسازی نه تنها برای کسانی که خانه هایی را که در آن زندگی می کنند بازسازی می کنند، بلکه برای کسانی که خانه های قدیمی دارند ، نیز ضروری است.

ضمن اینکه با افزایش قیمت ملک، این روزها به جای خرید آپارتمان از ساختمان های نوساز، خرید خانه های قدیمی و بازسازی آنها با مشورت معماران یکی از پرکاربردترین و اقتصادی ترین روش های نوسازی منزل است. زمانی که فضای داخلی یک خانه قدیمی را به طور کامل بازسازی می کنید، این فرصت را دارید که همه چیز را مطابق با سلیقه خود انجام دهید.

2

 نوسازی منزل با گروه ساختمانی مهندس صالحی

البته یکی از گیج کننده ترین مشکلات در بازسازی خانه قدیمی عدم وجود اطلاعات کافی از هزینه بازسازی کامل خانه است. البته نباید فراموش کرد که قیمت نوسازی با توجه به هر خانه، هر منطقه و هر ویژگی مورد نظر متفاوت است.

بنابراین نمی توان گفت که فرآیند بازسازی کامل خانه چقدر هزینه دارد. اما ما می‌توانیم به شما نکاتی را در مورد نحوه محاسبه بیشتر یا کمتر و مواردی که باید هنگام ایجاد حساب خود توجه کنید، به شما ارائه دهیم.

برای محاسبه بازسازی منزل ابتدا باید یک قلم و کاغذ در دست بگیرید و هر چیزی را که می خواهید در خانه تغییر دهید لیست کنید تا بودجه خود را به درستی محاسبه کنید. البته این نه تنها برای کسانی که خانه قدیمی را خریداری و بازسازی می کنند، صدق می کند، بلکه برای کسانی که می خواهند خانه یا بخشی از خانه ای را بازسازی کنند نیز صدق می کند.

به عنوان مثال، اگر فقط می خواهید آشپزخانه خود را تغییر دهید، باید همه چیزهایی را که می خواهید تغییر دهید، مانند کاشی، کفپوش، کابینت آشپزخانه، سینک ظرفشویی، لوله کشی را با ابعاد آنها فهرست کنید تا بتوانید در مورد بودجه خود ایده ای داشته باشید.

5

نوسازی منزل چگونه انجام می شود؟

در خانه شما ، تمامی جزئیات باید به شما آرامش دهد. اگر موارد زیادی وجود دارد که می خواهید در خانه خود تغییر دهید یا اگر سیستم لوله کشی شروع به فرسوده شدن کرده است، می توانید با شروع فرآیند نوسازی منزل از بروز مشکلات جلوگیری کنید. دلایل مختلفی برای بازسازی خانه وجود دارد.

اگر می خواهید در اتاق های مختلف خانه خود تغییراتی ایجاد کنید، می توانید با یک تماس ساده با گروه ساختمانی مهندس صالحی اطلاعات مورد نظر را دریافت کنید. با مشاوره و راهنمایی گروه ساخت و ساز صالحی می توانید بازسازی خانه خود را با قیمت های بسیار مقرون به صرفه تری انجام دهید.

فرآیند بازسازی خانه چند روز طول می کشد؟

روند و مدت زمان تکمیل نوسازی منزل نسبت به محدوده و دلیل بازسازی متفاوت است. اگر قصد دارید تنها یک اتاق در خانه خود را بازسازی کنید، این روند تقریباً 1 هفته تا 15 روز طول می کشد.

نوسازی منزل اغلب به دلیل مشکلات مختلف بر روی دیوارها به دلیل رطوبت انجام می شود. در حالی که بازسازی برای یک اتاق حدود 1 هفته طول می کشد، بازسازی کل خانه مدت زمان بیشتری طول می کشد.

به طور کلی، تمام مراحل بازسازی یک خانه سه خوابه بین 20 تا 25 روز طول می کشد. اما غیر مبله بودن خانه از نظر دوره بازسازی از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر مبلمانی در خانه وجود داشته باشد که باید نوسازی شود، روند بازسازی 35 تا 40 روز طول می کشد.

در بازسازی خانه چه روشی را باید در پیش گرفت؟

در حین بازسازی خانه قدیمی در صورت امکان تمامی اتاق ها به طور همزمان بازسازی شوند. اما اگر توان مالی لازم برای بازسازی کل خانه را ندارید، باید اولویت اتاق های نیازمند بازسازی را تعیین کنید و به ترتیبی که تعیین کرده اید، مراحل بازسازی را انجام دهید.

اگر اطلاعاتی در مورد اقدامات مورد نیاز در ارتباط با نوسازی منزل ندارید، می توانید با شرکت های ارائه دهنده این خدمات بازسازی تماس بگیرید.

در بازسازی آشپزخانه چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

آشپزخانه یکی از مکان هایی است که تمام وعده های غذایی در خانه ما درست می شود و بنابراین این فضا باید بهداشتی ترین نقطه خانه باشد. بنابراین کابینت آشپزخانه برای نگهداری تمامی مواد غذایی در محیطی سالم بسیار مهم است. اساسی ترین نکته ای که در بازسازی آشپزخانه باید مورد توجه قرار گیرد جلوگیری از مشکلات رطوبتی در آشپزخانه است.

به همین دلیل در زمان بازسازی نباید آب و مایعات پشت کابینت و زیر پیشخوان آشپزخانه باقی بماند. در طراحی کابینت آشپزخانه، پیشخوان و کف آشپزخانه باید متناسب با کاربرد هر مورد طراحی شود. فرآیندهای بازسازی آشپزخانه قطعا باید ابتدا با نصب شروع شود، سپس رنگ آمیزی داخلی و اجرای کف باید انجام شود.

در هنگام بازسازی آشپزخانه در صورت وجود مشکلاتی مانند آسیب دیدن رنگ و کپک زدن دیوارها به دلیل رطوبت ، باید اقدامات پیشگیرانه انجام شود تا در بازسازی مجدد این مشکلات تکرار نشود.

بعد از اینکه آشپزخانه برای بازسازی دیوارها نوسازی شد، ابتدا باید رنگ و دیوار آشپزخانه تمیز شود. پس از آن باید دیوار را با مواد عایق مناسب پوشاند یا با رنگ ضد رطوبت رنگ کرد تا دوباره همان مشکلات روی دیوار ظاهر نشود.

در بازسازی حمام چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

حمام یکی از مهمترین قسمت هایی خانه است که زمان را در آن می گذرانید. به همین دلیل، طراحی نامناسب حمام می‌تواند روز شما را بی‌ثمر کند. در هنگام بازسازی سرویس بهداشتی، ابتدا باید با مشکلات سیستم لوله کشی و زیرساخت ها شروع شود. بدین ترتیب از احتمال مواجه شدن با انواع خرابی در لوله کشی پس از نوسازی منزل جلوگیری می شود.

در طول بازسازی حمام، می توانید به جای سیستم کابین دوش از وان حمام به عنوان گزینه راحت تری انتخاب کنید. بنابراین، پس از نوسازی منزل می توانید حمام بسیار راحت تری داشته باشید.

حمام مرطوب ترین قسمت خانه است. بنابراین توجه به لوله کشی در بازسازی حمام بسیار اهمیت دارد تا در آینده دچار مشکل نشوید. تمام جزئیات لوله کشی باید در طول بازسازی حمام بررسی شود. اگر لوله کشی قدیمی به درستی نوسازی نشود، ممکن است در آینده با مشکلاتی مانند نشتی در حمام، گرفتگی مجرای آب و بوی بد سینک ها مواجه شوید.

بررسی دقیق کل تاسیسات در حین بازسازی بسیار مهم است تا بعد از بازسازی با مشکلی مواجه نشوید چرا که برای رفع این مشکلات نیاز به تعمیر مجدد خواهد داشت.

4

قیمت بازسازی خانه چگونه تعیین می شوند؟

قیمت بازسازی خانه با در نظر گرفتن معیارهای مختلف در کنار یکدیگر تعیین می شود. شرکتی که از آن خدمات مشاوره و بازسازی خانه دریافت خواهید کرد باید با دقت انتخاب شود.

قیمت نیروی کار شاغل در اکثر شرکت های نوسازی متفاوت است. قبل از بازسازی، باید مشخص شود کدام تاسیسات در خانه شما آسیب دیده است. ممکن است هزینه های اضافی توسط شرکت های ساختمانی برای فرآیند مشاوره درخواست شود.

برای بازسازی خانه قدیمی باید از طریق تماس با شرکت های مختلف قیمت را جویا شوید. در خانه های قدیمی نیاز به بازسازی تاسیسات برق و آب در حین نوسازی منزل است. به همین دلیل، بازسازی خانه های قدیمی نسبت به بقیه موارد کمی پرهزینه تر است.

اما اگر مصالحی که در حین بازسازی مورد استفاده قرار می گیرد، قبل از بازسازی توسط شما خریداری شده باشد، می توانید فرآیند بازسازی را با قیمت های مقرون به صرفه تری انجام دهید.

معیار دیگری که در تعیین قیمت فرآیندهای بازسازی مورد توجه قرار می گیرد این است که چه مقدار از خانه بازسازی می شود. اگرچه بازسازی خانه معمولاً برای کل خانه انجام می شود، اما بازسازی هایی که فقط شامل چند اتاق از خانه می شوند ، هزینه بیشتری نسبت به متراژ دارند.

اگر هزینه های بازسازی بیشتر از بودجه برنامه ریزی شده شما باشد، می توانید فقط اتاق هایی را که نیاز به بازسازی فوری دارند، بازسازی کنید.

اگر فضایی که قصد بازسازی آن را دارید کل خانه یا تنها بخشی از یک اتاق است یا می خواهید یک خانه قدیمی بخرید و آن را بازسازی کنید، باید بودجه خود را بر اساس آن تعیین کنید. سپس باید با شرکت بازسازی خانه سر و کار داشته باشید. هرچه برنامه ریزی شما بهتر باشد، کیفیت و سرعت بازسازی بهتر است.

فرآیند بازسازی خانه شما

اگر قصد دارید یک بازسازی کامل خانه داشته باشید، ابتدا باید طراحی معماری برای بازسازی خانه شما انجام شود. اگر قرار است سقف ساخته شود باید اولویت با نوسازی سقف و کارهای بیرونی باشد.

در محدوده پروژه، مکان های تخریب شده در داخل خانه باید تخریب شود، سیستم برق و سرویس بهداشتی نوسازی شود، کف، دیوار ، سقف ، پنجره ها، درب های فولادی، درب های داخلی نوسازی شود.

قسمت های مهمی مانند کابینت و کانتر باید به مواد مورد نیاز آشپزخانه متصل شوند و کابینت های حمام و کابین دوش مونتاژ شوند. در نهایت با نصب سیستم گرمایش و تجهیزات برقی این فرآیند به پایان می رسد.

1

قیمت بازسازی منزل

قیمت بازسازی خانه چقدر است؟ نمی توان رقم دقیقی برای قیمت نوسازی منزل محاسبه کرد. با این حال، می توانید قیمت های کلی بهبود خانه را در اینترنت جستجو کنید.

می توانید قیمت مصالح فضایی را که در آن ها تغییراتی ایجاد می کنید از بازار مصالح ساختمانی دریافت کنید تا اطلاعاتی در مورد هزینه های بازسازی خانه داشته باشید. با اندازه گیری متراژ فضایی که تغییر می دهید، می توانید محاسبه کنید که چقدر مواد باید استفاده شود.

با این حال، در کنار این هزینه‌های بازسازی خانه، باید دستمزد روزانه استادی را که کار می‌کند، به این هزینه ها اضافه کنید. اگر فقط می خواهید یک اتاق را بازسازی کنید، باز هم می توانید از این روش محاسبه قیمت دکوراسیون استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر قصد دارید آشپزخانه خود را بازسازی کنید، باید کاشی، پارکت، کابینت آشپزخانه و رنگ دیوار را بررسی کنید. قیمت دکوراسیون منزل مورد نیاز برای آشپزخانه نیز بر بودجه شما تاثیر می گذارد.

درباره نویسنده

26 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب مفید

قبل از شروع پروژه بازسازی بعدی خود انجام دهید

14 کاری که باید قبل از شروع پروژه بازسازی بعدی خود انجام دهید

روند مبلمان اتاق نشیمن

6 ترند مبلمان اتاق نشیمن که باید در سال 2024 امتحان کنید

میزهای مرمر

اشتباهات رایجی که هنگام نصب میزهای مرمر مرتکب می شوند