مدل های دکوراسیون داروخانه

وقتی صحبت از دکوراسیون می شود، فضای نشیمن و دکوراسیون منزل در ذهن تجسم می شود. با این حال، دکوراسیون تضمین می کند که فضای خانه و محل کار ما مفید، مرتب، لوکس و آرام هستند. یکی از دکوراسیون های مهم برای فضا های تجاری، دکوراسیون داروخانه است.

دکوراسیون یک داروخانه مرتب و شیک، جایی که همراهان بیماران تمام روز خود را با وضعیت ناخوشایند در بیمارستان گذرانده‌اند، در آنجا که به داروخانه می‌آیند باید آرامش داشته باشند، جایی که برای خرید دارو توقف می‌کنند، واقعاً مهم است. در عین حال این انگیزه ای برای کارکنان داروخانه خواهد بود که در هنگام برخورد با مشتریان در محیطی آرام و مناسب قرار گیرند.

هدف اصلی از دکوراسیون داروخانه این است که همه چیز را به صورت منظم و مفید در دسترس قرار دهد. البته باید مدت زمانی را که بیماران در داروخانه سپری خواهند کرد نیز در نظر گرفت تا فضای مناسبی برای منتظر ماندن کوتاه داشته باشند.

2salehi 1

دکوراسیون داروخانه چگونه باید باشد؟

در  راستای انتخاب دکوراسیون داروخانه می توان از شرکت های مشاوره معماری حرفه ای مانند مهندس صالحی پشتیبانی و مشاوره بگیرید. با این حال، نیازی به صرف بودجه های هنگفت برای دکوراسیون داروخانه نیست. با انتخاب صحیح، دکوراسیون می تواند به راحتی توسط شرکت های مهندسی و طراحی دکوراسیون انجام شود.

می توان یک دکوراسیون مدرن و جذاب و کاربردی از داروخانه ایجاد کرد تا اطمینان حاصل شود که مشتری به عنوان یک مشتری دائمی به داروخانه می آید. در این زمینه، به عنوان اولین گام، کابینت ها یا ویترین هایی که داروها در آن قرار می گیرند باید با دقت، انتخاب شوند تا نظم را نشان دهند و کارکنان به راحتی به دارو ها دسترسی داشته باشند.

و حتی  ویترین ها و کابینت ها باید با توجه به اندازه داروخانه انتخاب شده و مطابق با آن تزئین شوند. داروها باید به صورت گروهی چیده شوند . از طرفی دیگر کمدهای کشویی شیشه ای هم از نظر فضا و هم از نظر کاربری آسان و راحت برای دکوراسیون داخلی داروخانه توصیه می شوند.

نیمکت های بیضی U یا L را می توان به جای نیمکت ترجیح داد. می توان بر نورپردازی های زیر پیشخوان و پنجره کار مرد تا فضایی مدرن به دکوراسیون داروخانه ببخشد. بنابراین، داروخانه محیطی روشن و کاربردی خواهد داشت و حرفه ای تر و مدرن تر به نظر خواهد رسید. کابل های led چند رنگ چسب دار برای روشنایی بسیار کاربردی وزیبا هستند.

رنگ های به کار رفته برای داروخانه باید رنگ هایی باشد که آرامش را منتقل کنند و هماهنگی آنها با یکدیگر نیز بسیار مهم است. انتخاب رنگ هایی که چشم را خسته نکنند و آرامش را القا کنند، یکی از نکاتی است که در دکوراسیون داروخانه باید به آن توجه کرد.

صرف نظر از مرحله ، دکوراسیون هر کسب و کاری نیازمند دانش، تجربه و توجه خاصی است. دکوراسیون داروخانه با داشتن جزئیات دقیق و کاربردی یکی از زمینه هایی است که نیاز به دانش فنی و تجربه بالایی دارد.

داروخانه ها در حفظ داروها و کلیه مواد حساس دیگر و در نتیجه در ارائه خدمات بهداشتی به عموم مردم دقیق هستند. به همین دلیل، فقط طراحی زیبا در دکوراسیون داروخانه کافی نیست. جناب مهندس صالحی دکوراسیون داروخانه ها را به شکلی مدرن و کاربردی طراحی می کنند.

3salehi 1

دکوراسیون داروخانه

علاوه بر اینها، دکوراسیون نیز برای  کسب و کار و درآمد در بخش خرده فروشی و … جایگاه مهمی در داروخانه ها دارد. چون کسانی که تصادفا به داروخانه می آیند به دکوراسیون داروخانه اهمیت می دهند. مطالعات نشان داده است که اولین چیزی که مشتریانی هنگام ورود به داروخانه به آن توجه می کنند، چیدمان داروخانه است.

به خصوص غرفه های موجود در داروخانه ها و محصولات به نمایش گذاشته شده در این غرفه ها از جمله مواردی است که توجه مشتریان داروخانه را به خود جلب می کند. علاوه بر اینها قفسه و کابینت داروخانه نیز برای چیدمان داروخانه مهم است.

کابینت ها ، کشو و نور باید هم جادار باشند و هم کاربردی و شیک. کابینت های آرایشی و بهداشتی که مخصوصاً به مشتریان خانم مربوط می شود، باید به صورت بصری برنامه ریزی و طراحی شوند.

میز کار صندوق بدون شک شلوغ ترین نقطه داروخانه است و باید به بهترین نحو طراحی شوند.

با ما تماس بگیرید تا ببینید چگونه می توانیم به شما در طراحی و ایجاد چیدمان و دکوراسیون داروخانه خود، کمک کنیم.

شما به عنوان یک داروخانه می دانید که باید محصولات خود را به شیوه ای جذاب و کاربر پسند ارائه دهید تا درآمد خود را به حداکثر برسانید و خدمات مشتریان را بهبود بخشید. اما این موارد باید با نیازهای کاربردی مانند چیدمان های قابل دسترس که به مشتریان کمک می کند متعادل شود. و برای حل این مشکلات و رسیدن به این چیدمان فقط کافیست فضای مورد نظر را با مهندس صالحی در میان بگذارید.

مشاوره

شما در مورد اهداف، ایده ها و الزامات خود به ما بگویید. ما از این اطلاعات برای اعمال طرح های خود در هر مرحله استفاده می کنیم.

روند طراحی

شما در مورد نظرات خود در مورد فضای جدید اعمال شده به ما بگویید تا دقیقا همان چیزی بشود که شما میخواهید.

6salehi

کدام رنگ برای دکوراسیون داروخانه بهتر است؟

رنگ آبی معمولا نماد زیبایی، اعتماد، دانش، قدرت، حرفه ای بودن، تمیزی، آرامش و تمرکز است. از آنجایی که همه این ویژگی ها در جامعه پزشکی ارزشمند است، آبی انتخاب ایده آلی برای داروخانه ها است.

در نتیجه در دکوراسیون داروخانه برای بکارگیری هر چه بهتر از فضا و امکانات موجود و پیاده کردن ایده های خود و پیشنهادات جناب مهندس صالحی به یک جلسه مشاوره و گفت و گو نیاز دارید تا یک تیم مجرب و متخصص در اختیارتان قرار بگیرد و شما تمام انتظارات خود را با آن ها در میان بگذارید و آن ها هم تجربه و حرفه خود را در اختیار شما بگذارند.

درباره نویسنده

26 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب مفید

روند مبلمان اتاق نشیمن

6 ترند مبلمان اتاق نشیمن که باید در سال 2024 امتحان کنید

میزهای مرمر

اشتباهات رایجی که هنگام نصب میزهای مرمر مرتکب می شوند

ترکیب دو رنگ نشیمن

بهترین ترکیب دو رنگ برای یک دکوراسیون خیره کننده اتاق نشیمن