خانه های پیش ساخته

خانه های پیش ساخته آماده به عنوان سازه های ترجیحی که با پیشرفت تکنولوژی های ساختمانی بیش از پیش مورد استفاده قرار می گیرند. امنیت ساختمان در خانه های پیشرفته با حامل های سیستم فولادی، بلوک های دیواری ویژه و سقف فولادی به بالاترین سطح افزایش می یابد. مهم ترین مزیت هایی را که می توان برای خانه های از پیش ساخته  برشمرد این است که خانه های پیش ساخته در مدت زمان کوتاهی ساخته می شوند.

در سال های اخیر، علاقه به ترجیحات خانه های ویلایی و مستقل بر خانه های پیش ساخته متمرکز شده است. بخش قابل توجهی از خانه های ساخته شده اخیراً با سیستم ساختمانی پیش ساخته ساخته شده اند.

خانه های پیش ساخته  مدل های خود را به صورت یک طبقه و دو طبقه به مشتریان خود ارائه می دهند. در مدل های استاندارد در ابعادی طراحی شده است که سال ها مورد قبول بوده و نیاز شما را به طور کامل برآورده می کند. همانطور که اشاره شد نصب این خانه ها در منطقه زلزله درجه یک مشکلی ندارد که بیشتر مورد پسند کسانی است که خانه های مستقل را به عنوان محل زندگی ترجیح می دهند، زیرا عمر آنها بسیار بیشتر از ساختمان های بتنی است.

 

خانه های پیش ساخته

سیستم باربر اصلی خانه های پیش ساخته با استفاده از مواد فولادی سبک ضد زنگ تهیه می شود. کریرهای H شکل بین بلوک های دیوار قرار می گیرند و ایجاد فضاهای راحت با حداکثر عرض در طراحی را تسهیل می کنند. به همین دلیل طراحان این مدل ساختمان را دوست دارند زیرا  پیاده کردن ایده های مبتکرانه خود را برای این طراحان آسان می کند. مکان تمامی فضاها مانند راهروهای پاساژ، پارتیشن اتاق، آشپزخانه و حمام به راحتی در طراحی قابل تغییر است. این امر کار معماران و طراحان را برای مدل های یک طبقه و دو طبقه بسیار آسان می کند.

 

آنچه در این مقاله میخوانید

ضخامت دیوار و تهویه‌ی خانه های پیش ساخته

خانه آماده از نظر عایق حرارتی و صوتی و همچنین امنیت ساختمان برتر است. ضخامت دیواره 10 سانتی متری بر روی دیوار بیرونی با پرکردگی خاصی که اجازه پل حرارتی عایق بین دو صفحه مخصوص دو طرفه را نمی دهد، تهویه مطبوع ساختمان را در هوای گرم و سرد آسان می کند.

پنجره های PVC دو جداره مانند لگو بر روی بلوک های ساختمانی نصب می شوند به این روش ایزوله این خانه ها بیشتر نیز می شود. تشک مخصوص عایق در سقف داخلی و پوشش های سقف روی خرپاهای سقف مشبک فولادی عایق بیشتری به ساختمان می بخشد. با ایجاد دریچه های تنفسی و جلوگیری از تعریق از گردش احتمالی در فضای سقف جلوگیری می شود.

 

مدل خانه های پیش ساخته

وقتی خانه های پیش ساخته را از نظر ایمنی ساختمان ارزیابی می کنیم، با نتیجه مثبتی مواجه می شویم که می توان آن را «طول عمر خانه» نامید. مواد مورد استفاده در کاربرد اصلی، مانند سیستم فولادی سبک، حامل های ضد زنگ، غیر خورنده، بلوک های دیواری، خرپاهای سقف مشبک فولادی، مدل ساختمان را در مقایسه با سایر سبک های بتن مسلح کلاسیک بسیار ماندگار می کند.

خانه های پیش ساخته

عایق کاری خانه های پیش ساخته

 

این خانه ها به گونه ای ساخته شده اند که در برابر زلزله درجه یک و با توجه به شرایط آب و هوایی مختلف مقاوم باشند. بنابراین، ساختار سودمندتری نسبت به خانه های بتنی مسلح در هر دو عایق گرمایش-سرمایش و صدا ارائه می شود. شرایط اقتصادی و کارآمدتری را هم در مرحله ساخت و هم در حین استفاده برای کاربر فراهم می کند.

خانه های پیش ساخته آماده چقدر عمر می کنند؟

تکنولوژی ساختمان و خواسته های مشتری خانه های پیش ساخته را هر روز خاص تر می کند. آن را به تمام عناصری که باید در یک خانه برای 4 فصل باشد و استفاده از آن به عنوان سکونت مجهز می کند. خانه‌هایی که معماران دیدگاه‌های زیبایی‌شناختی خود را در آن منعکس می‌کنند، دارای ارگونومی هستند و تقریباً 50 سال عمر مفید دارند.

این خانه ها را می توان به صورت تک طبقه یا چند طبقه راه اندازی کرد. می توان از نقشه های معماری جایگزین انتخاب کرد و با توجه به سلیقه کاربران پلان مناسبی را اجرا کرد.

خانه های پیش ساخته

آیا خانه های پیش ساخته ایمن هستند؟

سیستم خانه آماده محیطی را ایجاد می کند که در آن شما و عزیزانتان همیشه احساس امنیت کنید، با محاسبات استاتیک خاص که ایمنی ساختمان را به حداکثر می رساند. در کنار انتظار زیبایی و آسایش در منازل، ایمنی ساختمان نیز در وهله اول موضوع مهمی است.

کشور ما به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد از غرب به شرق و از شمال به جنوب تقریباً توسط خطوط گسل زلزله های مختلف بافته شده است. ما همیشه با خطر زلزله روبرو هستیم. در کشور ما که با همه زیبایی هایش در کنار هم زندگی می کنیم، تنها با تهیه خانه های محکم می توانیم در برابر خطر زلزله احساس امنیت کنیم. با خانه هایی با امنیت بالا که ما با سیستم اسکلت فلزی تولید می کنیم، خود و خانواده خود را در برابر خطر زلزله ایمن کنید.

اکنون با تخصص، فناوری، تولید و سرعت نصب ما، داشتن خانه حتی آسان تر شده است. با یک برنامه ریزی خوب پس از ۴ تا  ۱۰روز نصب، به طور متوسط ​​80 متر مربع خانه را می توان در عرض یک هفته تا ده روز آماده کرد. اکنون برای زندگی در یک خانه مستقل و سالم به دور از خطرات خاص خود اقدام کنید و از شر مستاجر بودن خلاص شوید.

خانه های پیش ساخته

با سیستم پیش تولید مسکن پیش ساخته، تمام جزئیات تشکیل دهنده خانه در سیستم کارخانه آماده می شود. کلیه ریزه کاری ها از قبیل دیوارهای خانه، تیرهای حامل پانل فولادی مخصوص ساختمانی، در و پنجره ها، سیستم خرپا فولادی زیر سقفی، پوشش سقف، تاسیسات و لوازم برق و آب، پوشش های عایق مخصوص عایق، مواد رنگ تولید می شود.

 خط کارخانه تحت سیستم کنترل کیفیت

ساختمانی که تولید آن به پایان رسیده است برای نصب با وسیله نقلیه به محل مورد استفاده ارسال می شود. روزی که وسیله نقلیه به محل می رسد، مونتاژ خانه توسط نصابان ما که در آنجا حضور دارند آغاز می شود.

خانه آماده که بسته به متراژ بنا در مدت 4 تا 10 روز تکمیل می شود بدون نیاز به سایر استادکاران به مشتریان ارائه می شود. بنابراین، مشکلات پیدا نکردن استاد یا عدم مراجعه منظم که اغلب توسط کسانی که می خواهند خانه ای با سیستم بتن آرمه کلاسیک بسازند، تجربه می کنند، با سیستم خانه های پیش ساخته کاملاً برطرف می شود.

خواسته های مشتریان خانه های پیش ساخته به صورت ویلایی ، خانه روستایی یا خانه مستقل مورد تقاضا است.هدف از تولید خانه های پیش ساخته این است  که با ایجاد این خانه‌های سازگار با محیط‌ زیست ماندگار خود که با فناوری خانگی آماده تولید می‌شوند، دنیایی قابل زندگی را به نسل‌های آینده بسپارد.

سیستم تولید خانه های پیش ساخته چیست؟

سیستم حامل ساختمان ها فولادی است. ما از بتوپان، ماده پوششی سطح ساختمان بر پایه سیمان و درخت بلوط استفاده می کنیم که از آن به عنوان پوشش نماهای بیرونی و داخلی، سقف و کف وسط خانه های پیش ساخته استفاده می کنیم.بتوپان یک صفحه دیوار بیرونی است که تحت تاثیر آب و آب قرار نمی گیرد. آزبست ندارد.

آیا تاسیسات خانه های پیش ساخته با مونتاژ تحویل داده می شود؟

برق، لوله کشی، رنگ، نازک کاری در و پنجره خانه های پیش ساخته با نصب شیشه تحویل داده می شود. موادی که در این نوع خانه ها مورد استفاده قرار می‎گیرند اکثر آنها دارای گواهی ISO 9001 هستند.

آیا خانه های پیش ساخته را می توان جدا کرد و دوباره سرهم کرد؟

خانه های پیش ساخته قابلیت برچیده شدن و نصب مجدد را دارند.

استاتیک خانه های پیش ساخته  چقدر است؟

استاتیک خانه های پیش ساخته بر اساس منطقه زلزله 1 است.

سیستم حرارتی خانه های پیش ساختهبزرگترین مزیت استفاده از سازه های فولادی در خانه های پیش ساخته چیست؟

خانه های پیش ساخته نیز فولادی هستند و بزرگترین مزیت سازه ها مقاوم بودن در برابر زلزله و سبک بودن آنهاست.

 

چگونه از خانه های پیش ساخته نگهداری کنیم؟

تعمیر و نگهداری خانه های پیش ساخته با نگهداری رنگ، درب و پنجره امکان پذیر است.

 

حمل و نقل خانه های پیش ساخته چگونه انجام می شود؟

خانه ها و کانتینرهای پیش ساخته با کامیون ها، کامیون ها، کانتینرهای باری، کشتی ها، قطارها یا هواپیماهای باری حمل و نقل می شوند.

 

 

آیا خانه های پیش ساخته برای شرایط آب و هوایی مناسب هستند؟

خانه های پیش ساخته را می توان مطابق با  تمام شرایط آب و هوایی تولید کرد. تولید با در نظر گرفتن ویژگی های آب و هوایی مکانی که ساختمان ها در آن ساخته می شوند انجام می شود.

 

آیا خانه های پیش ساخته فقط در استانداردهای خاصی تولید می شوند؟

به غیر از پلان ساختمان ها که تولید خانه های پیش ساخته ما می باشد، امکان تولید خانه در دهانه، طرح و متر مربع مورد نظر وجود دارد. ساختمان ها می توانند به صورت یک طبقه و همچنین دو طبقه تولید شوند.

 

آیا می توان خانه های پیش ساخته را بازسازی کرد؟

در صورت تمایل امکان اصلاح در خانه های پیش ساخته وجود دارد.

 

سیستم تولید، بسته بندی و حمل و نقل خارج از کشور در خانه های پیش ساخته چگونه است؟

در تولید خارج از کشور خانه های پیش ساخته، مواد مطابق با قوانین حمل و نقل و بسته بندی بین المللی بسته بندی می شوند.

خانه های پیش ساخته چگونه روی زمین نصب می شوند؟

نصب خانه های پیش ساخته روی زمین با لنگر یا رولپلاک فولادی انجام می شود. بنابراین، ساختمان و بتن با هم حرکت می کنند.

خانه های پیش ساخته

پوشش سقف خانه های پیش ساخته با چه چیزی ساخته می شود؟

در سقف منازل پیش ساخته از ورق های گالوانیزه، اندولین، سینگیل استفاده می شود.

 

 

درباره نویسنده

26 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب مفید

اشتباه رایج در خرید خانه

11 اشتباه رایج در خرید خانه که حتما باید به آن توجه کنید.

مشارکت در ساخت منطقه یک تهران

مشارکت در ساخت منطقه یک – Participation in the construction of region one

d8aad8add988db8cd984 d8add8b1d981d987d8a7db8c d8a2d9bed8a7d8b1d8aad985d8a7d986 d987d8a7 d8afd8b1 d982d8b1d8a7d8b1d8afd8a7d8af

تحویل حرفه‌ای آپارتمان ها در قرارداد مشارکت در ساخت + نکات نظارت