بازسازی رستوران: 8 نکته کلیدی در بازسازی موفقیت آمیز رستوران در سال 1401

8 نکته طلایی در بازسازی رستوران برای بازسازی موفقیت آمیز رستوران شما

اگرچه ایجاد برداشت درست در هر صنعتی حیاتی است، اما در صنعت رستوران‌داری که مشتریان فقط برای غذای لذیذ و محیطی عالی هزینه می کنند، طراحی داخلی از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر هر روز غذای لذیذی برای مشتریان خود سرو می کنید اما هنوز نمی توانید تعداد مشتریان خود را افزایش دهید، وقت آن رسیده است که به بازسازی رستوران خود فکر کنید.

در حالی که شما به چگونگی بازسازی رستوران خود فکر می کنید، در این مقاله با چند نکته ساده به شما کمک می کنیم تا در این مسیر به موفقیت برسید. حتی اگر رستوران شما رشد مناسبی داشته است، گاهی اوقات نیاز به تغییرات گسترده در طراحی داخلی دارید. بازسازی رستوران شما می تواند فروش بیشتری را در مقایسه با تبلیغات یک رستوران ایجاد کند.

بازسازی برند رستوران چگونه یک رستوران را بازسازی کنیم: چک لیست بازسازی رستوران

بازسازی رستوران یک کار بسیار جدی است. شکل ظاهری رستوران شما تعیین خواهد کرد که مشتریان شما در مورد برند و غذای شما چه فکری می کنند. نمای بیرونی و داخلی رستوران اولین تصور از کیفیت رستوران شما در ذهن مشتری شکل می دهد.

بازسازی یک رستوران یک کار هزینه بر است و اگر توسط افراد متخصص در زمینه بازسازی انجام نشود، رستوران شما مشتریان خود را از دست بدهد. اگر به بازسازی رستوران خود فکر می کنید، در اینجا یک چک لیست بازسازی رستوران وجود دارد که به شما کمک می کند تا رستوران خود را با موفقیت بازسازی کنید.

1. با یک برنامه کامل شروع کنید

در حالی که به این سوال پاسخ می دهید که چگونه رستوران خود را بازسازی کنید، باید رستوران خود را با یک برنامه کامل تحلیل کنید. تجزیه و تحلیل کنید که برندهای مختلف چگونه به اهداف خود پس از بازسازی رستوران دست یافته اند. با همکاران خود مشورت کنید و از مشتریان خود بپرسید (یک مسابقه نظرسنجی ممکن است به یافتن بهترین روش بازسازی کمک کند).

همچنین می توانید از یک شرکت نظرسنجی یا یک متخصص مدیریت برند کمک بگیرید. طرحی که پس از در نظر گرفتن داده های مورد نظر خلق شده است، نه تنها بدون اشتباه خواهد بود، بلکه به راحتی توسط مشتریان شما پذیرفته خواهد شد.

در عین حال، اطمینان حاصل کنید که مفهوم اصلی رستوران شما در بازسازی از بین نمی رود، مگر اینکه تغییرات کلی در برند هدف شما باشد. قبل از نهایی کردن هرگونه تغییر، مخاطب، ایده، تصویر برند و قالب خود را در نظر بگیرید.

بازسازی رستوران

2. برنامه خود را با چشم انداز و عملکرد رستوران خود هماهنگ کنید

رقابت سختی در فضای کاری رستوران داری وجود دارد. برای متمایز شدن، نیازی به تغییر چشم انداز و تخصص عملکردی خود ندارید، بلکه مطمئن شوید که فضای رستوران شما با دیدگاه برند شما مطابقت دارد.

به عنوان مثال، اگر می‌خواهید رستوران‌ چینی بسازید، فضای داخلی با تم مکزیکی ممکن است برای مشتریان شما جذاب نباشد. از طرف دیگر، قرار دادن سوغاتی ها و آثار محلی روی دیوارها، شرایط را برای جذب مشتریان بیشتر محیا می کند!

3. تنظیم بودجه

نکته بعدی در چک لیست بازسازی رستوران، تعیین بودجه بازسازی است. پروژه های بازسازی بیش از آنچه شما انتظار دارید هزینه دارند، البته این هزینه با سود شما ارتباط مستقیم دارد. بنابراین، تنظیم بودجه برای رستوران شما نیاز به توجه ویژه و گاهی اوقات به کمک حرفه ای دارد. اگر در برنامه ریزی بودجه تجربه ندارید، می توانید از خدمات مشاوره بازسازی مهندس صالحی بهره مند شوید.

بازسازی محیط رستوران

4. معمار، طراح یا پیمانکار مناسب را انتخاب کنید

بازسازی رستوران ممکن است نیاز به ملاحظات خاصی در رابطه با روشنایی، سیم کشی، گرمایش، تهویه مطبوع، رنگ آمیزی، سیستم های تهویه، آب، پارکینگ و عوامل دیگر داشته باشد. از این رو، به دنبال افراد حرفه ای باشید که قبلاً روی پروژه های مشابه کار کرده اند. از فضاهایی که در گذشته در آن کار کرده‌اند درخواست نمونه کار بازسازی کنید، به دنبال بررسی آنلاین باشید و از سایت آنها بازدید کنید تا کیفیت کار آنها را ارزیابی کنید.

5. اهداف خود را تعیین کنید

بازسازی رستوران همیشه تاثیر منفی و مثبتی دارد، به همین دلیل است که شما باید برای بازسازی رستوران خود هدف مشخصی داشته باشید. دلیل بازسازی را از خود بپرسید – آیا می خواهید دکوراسیون خود را اصلاح کنید یا برند خود را دوباره معرفی کنید.

مراحل بازسازی رستوران

6. اولویت بندی مسائل بحرانی

گاهی اوقات، در طول فرآیند بازسازی رستوران، زیبایی فضا ممکن است نظر مشتریان شما را جلب کند. با این حال، همیشه باید ابتدا به مسائل مهم توجه شود. مثلا اگر مشکلی مانند حوضچه ای که نشتی دارد یا پارکینگ شلوغ دارید، ابتدا به آنها رسیدگی کنید و سپس به سراغ زیبایی فضا بروید.

7. آخرین ترند طراحی داخلی رستوران را بررسی کنید

این چک لیست بازسازی رستوران بدون تاکید بر نیاز به بررسی ترند های مرتبط کامل نخواهد بود. اگر سال‌هاست که فضای خود را بازسازی نکرده‌اید، ممکن است نیاز به بازسازی کامل داشته باشید. آخرین ترند های صنعت خود را تجزیه و تحلیل کنید و یک طرح نوسازی ارائه دهید که نه تنها مدرن است، بلکه شما را از رقبا متمایز می کند. حتی اگر یک رستوران سنتی خانوادگی دارید، باز هم می توانید امکانات و فناوری های مدرن را در برنامه خود بگنجانید.

بازسازی رستوران

8. بازسازی رستوران خود را اطلاع دهید

پس از صرف زمان کافی برای پاسخ به این سوال که چگونه رستوران خود را بازسازی کنید، باید اطلاعات کافی در مورد بازاریابی این بازسازی داشته باشید. بنابراین، باید این واقعیت را تبلیغ کنید که رستوران شما به تازگی بازسازی شده است.

طبق بررسی ها، افزایش 10 تا 20 درصدی در فروش رستوران هایی که اخیراً بازسازی شده اند، مشاهده شده است. اهداف واقع بینانه تعیین کنید و با افراد مناسب تماس بگیرید تا به شما کمک کنند و شما آماده هستید تا از مزایای بازسازی رستوران خود بهره مند شوید.

 

 

درباره نویسنده

26 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب مفید

قبل از شروع پروژه بازسازی بعدی خود انجام دهید

14 کاری که باید قبل از شروع پروژه بازسازی بعدی خود انجام دهید

روند مبلمان اتاق نشیمن

6 ترند مبلمان اتاق نشیمن که باید در سال 2024 امتحان کنید

میزهای مرمر

اشتباهات رایجی که هنگام نصب میزهای مرمر مرتکب می شوند