ایده های کاغذ دیواری حمام : 8 راه حل مدرن  

همانطور که ممکن است غیر معمول و غیر کاربردی به نظر برسد، کاغذ دیواری حمام در سال 2022 در اوج محبوبیت خود قرار دارد. این مقاله به رویکردهای مدرن کاغذ دیواری، به ویژه برای این فضا می پردازد و ایده های کاربردی و شیکی را برای شما بررسی می کند که دیدگاه شما را از این نظر تغییر می دهد.

لازم به ذکر است که کاغذ دیواری حمام وینیل به ویژه در برابر رطوبت مقاوم هستند و در نتیجه این مشکل را حل می کنند. تنها چیزی که برای شما باقی مانده است این است که در مورد طرح تصمیم بگیرید و ما آماده ایم تا در این زمینه به شما کمک کنیم.

ما شما را متقاعد خواهیم کرد که انتخاب مناسب کاغذ دیواری حمام شما را با همان درخشش کاشی ها غنی می کند. بیایید بهترین ایده ها را از این نظر بررسی کنیم و ویژگی های تعیین کننده آنها را کشف کنیم. ما قول می دهیم که از دیدگاه کاملاً متفاوتی به این موضوع بپردازیم.

22

هر انتخابی به غیر از معمولی

تزیین دیوارهای حمام با کاغذ دیواری با تغییرات جدیدی همراه است که رنگ ها و الگوهای جسورانه ای را به ارمغان می آورد. دیوارهای ساده خود را به فضایی جذاب تبدیل کنید و حمام خود را با درخششی جدید غنی کنید. از این نظر، گزینه های زیر را در نظر بگیرید:

  • گل در رنگ های روشن برای روشن کردن اتاق
  • از عناصر گرمسیری از جمله سایه های سبز برای ایجاد یک جلوه زیبا استفاده کنید.
  • نقوش حیوانی

یک نکته را باید در نظر بگیرید: مطمئن شوید که کاغذ دیواری شما تصویر محیط را تار نمی کند، بلکه آن را با ایجاد تعادل کنتراست و نقوش تکمیل می کند.

33

نقاشی های دیواری در مقیاس بزرگ برای چشم اندازی لوکس و زیبا

نقاشی های دیواری اخیراً بسیار محبوب شده اند و حتی در فضایی مانند حمام نیز به کار می روند. اگر یک محیط ساده را انتخاب می کنید، برای تکمیل تصویر، نقاشی های دیواری در مقیاس بزرگ را برای کاغذ دیواری حمام در نظر بگیرید. لازم به ذکر است که رنگ های خنثی از این نظر باید مورد توجه قرار گیرند زیرا ایده نقاشی دیواری جسورانه است.

تم رنگی گرمسیری به طور قابل توجهی فضا را بزرگ می کند و به عنوان یک نقطه مورد علاقه عمل می کند. اگر حمام مهمان باشد، چنین رویکردی برای تأثیرگذاری بسیار مطلوب است.

63

کاغذ دیواری حمام را ساده و کاربردی نگه دارید

سادگی در رأس ترندهای کاغذ دیواری حمام 2022 قرار دارد که برای کسانی که می‌خواهند تغییرات کمی انجام دهند و تا حد امکان فضا کاربردی باشد. به جای انتخاب کاغذ دیواری خنثی ساده، رنگ های ملایم را برای متعادل کردن محیط در نظر بگیرید.

برای ادغام بهتر یکی از سایه های زیر را انتخاب کنید:

  • سفید کلاسیک برای جلوه ای واضح برای روشن کردن اتاق و تازه نگه داشتن آن استفاده می شود.
  • خاکستری خنثی برای متعادل کردن کنتراست و به عنوان یک پس زمینه عالی برای هر سایه
  • رنگ آبی برای هماهنگ کردن محیط و شاداب نگه داشتن آن؛
  • سبز کم رنگ برای افزودن درخشش و شادابی فضا.

42

بافت و حجم را اضافه کنید

شما در واقع می توانید فضای خود را بزرگتر کنید و با انتخاب اشکال هندسی مختلف این کار را انجام دهیدنید. هر فرمی را که می خواهید در نظر بگیرید، به یک رنگ خاص پایبند باشید تا حمام را شلوغ نکنید.

علاوه بر این، برای حفظ اصالت، اشکال غیر معمول را انتخاب کنید. چنین عناصری فضای شما را با درخشش جدیدی پر می کنند. اگر احساس می کنید که رنگ آمیزی جدید تصویر را خراب نمی کند، یک رنگ پررنگ برای کاغذ دیواری حمام مناسب است.

61

اکومینیمالیسم در کاغذ دیواری حمام

رویکرد بسیار مورد بحث در طراحی داخلی، سبک Terrazzo ، حمام را نیز دست نخورده باقی نمی گذارد. این ایده به خودی خود در چنین فضای مختلف خانه مورد استقبال قرار می گیرد، به خصوص اگر با انتخاب کاغذ دیواری حمام به روشی کم هزینه تر اعمال شود.

کاغذ دیواری Terrazzo مقرون به صرفه و مجلل است ، حمام شما را به عنوان آخرین قطعه از پازل تکمیل می کند. پیشنهاد می‌کنیم سایه خاصی را انتخاب کنید تا کمی از الگوی شناخته شده این سبک دور شوید.

7

برای جلوه ای منحصر به فرد با رنگ ها بازی کنید

تغییر جزئی از یک رنگ به رنگ دیگر و ترکیب مناسب ته رنگ تنها چیزی است که برای یک نتیجه عالی باید در نظر بگیرید. ناگفته نماند که باید حمام شما را بدون رنگ آمیزی کامل کند.

دو سایه رنگی ملایم را در نظر بگیرید و حمام تک رنگ خود را با رنگ جدیدی کامل کنید. می‌توانید در اینجا رنگ‌هایی را انتخاب کنید که قبلاً ذکر شد، مانند آبی، سبز، صورتی، یا هر سایه دیگری که متناسب با شخصیت شماست.

هیچ چیز به اندازه استفاده از سبک آرت دکو، که اخیراً محبوبیت خاصی پیدا کرده است، کاغذ دیواری حمام شما را زیباتر نشان نمی دهد. سبک کلاسیک را با عناصر مدرن ترکیب کنید و به ترکیب التقاطی بسیار جذاب برسید.

در طبیعت به دنبال الهام باشید

اگر تا اینجا رسیده اید و هنوز مطمئن نیستید که چه کاغذ دیواری مناسب حمام شما است، به مواد کلاسیک الهام گرفته از طبیعت مانند مرمر و سنگ پایبند باشید. این نوع کاغذ دیواری حمام مقرون به صرفه هست.

کاغذ دیواری حمام مرمری را انتخاب کنید تا محیط را با تجمل غنی کنید. اگر برای شما خیلی پر زرق و برق به نظر می رسد، در جهت مخالف نگاه کنید و کاغذ دیواری بتنی شکل را برای جلوه ای خام انتخاب کنید که برای یک محیط مدرن کاملاً مناسب است.

درباره نویسنده

26 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

دسته بندی ها

ابربرچسپ ها

آخرین نوشته ها

مطالب مفید

طراحی ویلا در کردان

طراحی ویلا در کردان (شرکت نوین سازه نیکسو)

ایده انتقالی برای اتاق نشیمن

ایده اتاق نشیمن انتقالی

طراحی و ساخت ویلا در کردان

طراحی و ساخت ویلا در کردان (گروه مهندسی نوین سازه نیکسو)