ایده های طراحی مینیمالیسم برای فضا

ایده های طراحی مینیمالیسم برای فضا

دکوراسیون فضای زندگی ما سبک و روحیه ما را منعکس می کند. به خصوص اخیراً ، طراحی های مینیمالیستی که راحتی و ظرافت را با یکدیگر تطابق می دهد ، ما را از موارد غیرضروری در طراحی فضا دور می کند  و به ما در ایجاد فضاهای زندگی ساده و زیبا کمک می کند. بیان زیاد با جزئیات کوچک همیشه یکی از اصول اساسی طراحی است. معمار مشهور میسون درروه در این زمینه؛ وی با عبارت “Less is More” به این موضوع پرداخت که چقدر جزئیات کوچک  در طراحی دکوراسیون مهم است.

مینیمالیسم طراحی دکوراسیون

ایده های طراحی مینیمالیسم برای فضا

ایجاد دکوراسیونی که هم کاربردی و هم زیبا و شیک به نظر برسد به آن سختی که فکر می کنید نیست. فراموش کردن هرج و مرج شهری با ورود به خانه بسیار ارزشمند است ، به ویژه در این دوران که محیط های طبیعی در حال کاهش است. به همین دلیل ، می توانیم با لوازم جانبی و مبلمان آرام انرژی مثبتی در فضا ایجاد کنیم. ما شما را به یک سبک مینیمالیسم برای دکوراسیون فضای داخلی دعوت می کنیم که از روش های اصلی طراحی دکوراسیون منزل می باشد. برای کسب اطلاعات اولیه در مورد ایده های طراحی سبک مینیمالیسم ادامه مقاله ما را مطالعه کنید.

3

  • – مهمترین عامل در طراحی دکوراسیون منزل، این است که وسایل و سبک دکوراسیون با روحیه شما ارتباط مستقیم دارد. اسباب شلوغ و غیرضروری همیشه آزار دهنده و محدود کننده می باشند. از این لحاظ ، طراحی مینیمالیسم خانه ها واضح تر است و جزئیات کمتری در آن وجود دارد. مبلمان تحت سلطه رنگ های ملایم و خنثی می‌باشد، مبلمان ظریف و مینیمالیستی ، میزها و میزهای قهوه بزرگ نمی باشند. این تغییرات به شما در دکوراسیون مجدد فضا کمک می کنند.
  • – اگر می خواهید فضای خانه خود را دکوراسیون کنید ، ابتدا فقط لیست نیازهای اساسی را مشخص کنید و نباید یک تصویر شلوغ با موارد زیاد ایجاد شود. اگر خانه قدیمی خود را باز سازی می کنید ؛ تعداد اقلام دکوراسیون باید کاهش یابد.
  • – اگر اسباب خانه را متناسب با نیاز خود تهیه کنید و آنها را در ذهن خود مشخص می کنید ، بعداً می توانید در مورد رنگ آنها تصمیم گیری کنید. اگر می خواهید اتاق شما مینیمالیسم به نظر برسد ، توصیه می کنیم از رنگ های روشن استفاده کنید. زیرا طراحی رنگارنگ برای این سبک مناسب نیست و منعکس کننده شما نیست.
  • – در انتخاب مواد می توانید به محصولات طبیعی مراجعه کنید. محصولاتی مانند مبلمان چوبی و پارکت می توانند به شما کمک کنند. در عین حال طبیعی بودن چوب و طراوت بخشیدن به رنگ سفید باعث افزایش آرامش در خانه های شما خواهد شد.
  • – اندازه اتاق های شما نیز برای اجرای دکوراسیون سبک مینیمالیسم مهم است. اگر اندازه اتاق و مبلمان شما متناسب باشد ، زیبایی فضا افزایش می یابد. طراحی مینیمالیسم برای فضای کوچک مناسب تر می باشد. ما توصیه می کنیم لوازم جانبی ارگونومیک و شیک را برای چنین فضاهایی انتخاب کنید.
  • – نوع اتاق گاهی کار شما را در دکوراسیون مشکل می کند و گاهی کار شما را راحت می کند. اگر اتاق مربعی داشته باشید ، در تزیین مشکل چندانی نخواهید داشت ، اما طراحی اتاق های مستطیل شکل به خصوص در اتاق نشیمن دشوار است. مثلا؛ در یک سالن مستطیل شکل ، محل قرارگیری مبل بسیار مهم است ، در غیر این صورت در میزبانی از میهمانان خود با مشکل روبرو خواهید شد و ممکن است مطابق با چیدمان ، امکان تماس چشمی وجود نداشته باشد. به منظور جلوگیری از چنین وضعیتی ، با کمترین مبلمان به راحتی می توان یک طرح جمع و جورتر را به دست آورد. علاوه بر این ، خالی بودن اتاق تا حد ممکن کار شما را آسانتر می کند. مثلا فضای مستطیلی دارید، انتخاب یک صندلی راحتی ساده و گذاشتن فضای کافی بین آن و تلویزیون بسیار مفید است.
  • – طراحی دیوار در دکوراسیون مینیمالیسم نیز بسیار تاثیر گذار است. در این راستا استفاده از خطوط یا عکسهای ساده قاب دار به جای دیوارهای کامل ، مناسب تر می باشد. رنگ دیوارها را می توان از رنگهای روشن مانند کرم ، سفید و عاجی استفاده کرد. شما باید از قاب های بزرگ و رنگ های متضاد دوری کنید.
  • –  لوازم جانبی شما باید تا حد امکان لوازم ظریف انتخاب شود. اشیا ساده یا قاب های نازک کافی خواهد بود.
  • – در مورد روشنایی لامپ های از کف یا چراغ های LED نه تنها چشم را خسته نمی کنند بلکه کمترین فضا را در خانه اشغال می کنند.

5

در این مقاله ، ما ایده های طراحی مینیمالیسم برای حداقل فضا را برای شما ارائه کردیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد. در هر زمان می توانید با ما تماس بگیرید و در هر زمان سوالات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. با مهندس صالحی خانه رویایی خود را بسازید.

درباره نویسنده

26 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب مفید

روند مبلمان اتاق نشیمن

6 ترند مبلمان اتاق نشیمن که باید در سال 2024 امتحان کنید

میزهای مرمر

اشتباهات رایجی که هنگام نصب میزهای مرمر مرتکب می شوند

ترکیب دو رنگ نشیمن

بهترین ترکیب دو رنگ برای یک دکوراسیون خیره کننده اتاق نشیمن