آنچه در این مقاله میخوانید
نمونه های جذاب دکوراسیون فروشگاه
فروشگاه ها مکان هایی هستند که شرکت ها به صورت فیزیکی محصولات خود را به مصرف کننده نهایی ارائه می دهند. اگرچه امروزه تعداد خریدهای آنلاین افزایش یافته است، اما هنوز هم برای برخی از ما بسیار مهم است که بتوانیم محصول را لمس کنیم، امتحان کنیم و تجربه کنیم. آنها با دانستن این موضوع از مصرف کنندگان با دکوراسیون فروشگاه جذاب استقبال می کنند تا مشتریان خود را در فروشگاه های خود تحت تأثیر قرار دهند.
اولین چیزی که در مراکز خرید و فروشگاه های توجه ما را به خود جلب می کند، معمولاً دکوراسیون فروشگاه های پوشاک و دکوراسیون فروشگاه های لوازم آرایشی است. نکات بسیار مهمی وجود دارد که شرکت ها در ساخت این تزیینات فروشگاهی به آن توجه می کنند. در ادامه این نکات را با هم بررسی می کنیم.
چیدمان دکوراسیون فروشگاه
3 نوع الگوی دکوراسیون فروشگاه در صنعت خرده فروشی اتخاذ می شود. این موارد شامل طرحبندی فروشگاه آزاد، طرح بندی حلقه و طرح بندی شبکه ای هستند.
- دکوراسیون فروشگاه آزاد طرحبندی های فروشگاهی هستند که معمولاً توسط شرکتهایی که محصولات متنوعی را به فروش میرسانند استفاده میشوند.
- دکوراسیون فروشگاه حلقه ای; این یک چیدمان فروشگاهی است که در آن برندهایی با دسته بندی محصولات معمولاً کمتر محصولات خود را در قفسه های روی دیوار نمایش می دهند و مشتریان در یک راهرو راه می دهند.
- اگر دکوراسیون فروشگاه شبکه ای توسط مارک هایی ترجیح داده می شود که می خواهند اطمینان حاصل کنند که مشتریان خود در هنگام قدم زدن در هر راهرو توقف می کنند.
نکاتی که در هنگام تزئین فروشگاه لوازم آرایشی باید در نظر گرفت
اطمینان از اینکه مشتریان شما در فروشگاه راحت هستند باید بزرگترین منبع الهام شما برای جزئیات باشد. باید به گونه ای طراحی شود که مشتریان شما هر زمان که خواستند بتوانند محصولات را لمس کنند. در نزدیکی غرفه هایی که محصولات در آن قرار دارند، باید میزهایی وجود داشته باشد که مشتریان شما بتوانند در آنجا بنشینند و از آنها استفاده کنند.
در حالی که رنگ های پایه و کف به طور کلی به عنوان رنگ های کامل تیره یا رنگ های کاملا روشن ترجیح داده می شوند، شما باید با توجه به محصولی که ارائه می کنید تصمیم بگیرید. از سوی دیگر، سیستم روشنایی باید با ویژگی های متفاوت برای قفسه ها و میزهای آرایش طراحی شود. سیستم روشنایی عمومی در فروشگاه نباید چشم ها را بیش از حد تحت فشار قرار دهد تا مشتریان شما به راحتی بتوانند محصولاتی را که به نمایش می گذارید ، بررسی کنند.
لازم به ذکر است که دکوراسیون باید ساده باشد تا مشتری با یک کالای متفاوت یا جزییات غیر ضروری از خرید خود منصرف نشوید.
نکاتی که باید در هنگام دکوراسیون فروشگاه لباس در نظر بگیرید
سیستمهای قفسهای که محصولاتی را که قرار است به نمایش بگذارید، باید با توجه به محصولات فصلی قابل تنظیم و تغییر باشد. در سیستم نورپردازی به جای جذاب کردن محصولات با استفاده از نور زیاد و رنگهای روشن، ایجاد محیطی آرام و شیک مهم تر است.
رنگ کف و رنگ دیوار فروشگاه باید با رنگ های ملایم تری طراحی شود. شما باید از رنگ هایی که حواس مشتریان شما را پرت می کنند و یا مشتریانتان را خسته و خفه می کنند دوری کنید.
برای اینکه محصولات شما در فروشگاه شما به نمایش گذاشته شود، باید رنگ دیوار، سقف و قفسه ها با در نظر گرفتن محصولاتی که قرار است به نمایش گذاشته شوند انتخاب شوند. به جای ایجاد تمام دیوارهای فروشگاه از قفسه ها باید از پیشخوان و آینه استفاده شود.
یکی از مهم ترین فضا های فروشگاه های لباس، کابین های پروب است. هنگام طراحی این فضا باید جادار باشد و آینه ها در پشت درها و در قسمت کابین قرار بگیرند که مشتریان شما بتوانند خود را ببینند. سیستم روشنایی اتاق پروب باید کاملاً جدا از سیستم روشنایی فروشگاه باشد.
در حالی که اطلاعاتی که ما به اشتراک می گذاریم برای شما در کسب و کار جدید یا در فروشگاه جدیدی که افتتاح می کنید، مفید خواهد بود.
26 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید
حرفتون خیلی عالیه
گروه واتساپی هم دارید؟
میتونیم توی سایت شما مطلب بنویسیم؟
نویسنده این متن کیه؟
واقعا ارزش وقت گذاشتن داشت
چطوری میتونیم از آخرین مطالبتون باخبر بشیم
حرف نداشت👌🏻
خیلی دنبال این موضوع بودم
محتوا خوبی بود
هزینه مشاوره آنلاین و حضوری باهم متفاوته
شماره تماستون برای خرید تلفنی چنده
afarin matlab khobi bood
مطلب خوبی بود همکار گرامی
بیشتری بنویسین لطفا
حرف نداری
مطلبتون بسیار مفید بود
میشه مطلب رو توی وبلاگ خودم بزارم؟
من زندگیمو مدیون شمام
این موضوع یکی از موضوعات موردعلاقه منه
خیلی سایت خوبی دارین
شما کانال تلگرام هم دارین؟
چطوری می تونم باهاتون ارتباط بر قرار کنم
گل گفتید دست مریضاد
خیلی خوب بود
این مطلب حرف نداشت
بی نظیر هستید