در بازسازی در و پنجره چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟

 

پنجره ها و درهای خانه شما ممکن است در اثر استفاده طولانی مدت آسیب ببینند یا نتوانند عملکرد مورد نظر خود را به طور کامل انجام دهند. اگرچه به طور کلی این تغییرات دکوراسیون را تحت تاثیر قرار می دهد ، اما از دست دادن عملکرد نیز کاربران را به بازسازی در و پنجره سوق می دهد. عوامل زیادی مانند نفوذ هوای سرد ، فرسودگی پنجره ها به دلیل رطوبت، برف و باران ، کوبیدن مداوم درها و عدم بسته شدن کامل باعث از بین رفتن عملکرد درها و پنجره ها می شود.

چنین اختلالاتی بیشترین مشکلات را در بهره وری انرژی خانه شما ایجاد می کند. همچنین عواقب خطرناکی را به دنبال دارد. هنگام ورود به فرایند بازسازی پنجره و درب ، نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

1

1. چه زمانی باید در و پنجره را تعویض کرد؟

شرایط بازسازی در و پنجره نسبت به فضای مورد استفاده با یکدیگر متفاوت است. غالباً باران شدید و زنگ زدگی باعث نشت  پنجره ها می شود. به خصوص پنجره هایی که به مواد چوبی ساخته شده اند در این زمینه حساس تر هستند. وقتی پنجره نشت آب دارد ، رنگ داخل خانه ممکن است به دلیل رطوبت آسیب ببیند. در یک سناریوی بدتر ، ممکن است کف زمین پر از آب شود که  هزینه بازسازی را افزایش می دهد.

وقتی صحبت از بازسازی در و پنجره ها می شود ، بزرگترین مشکل بسته نشدن کامل آنها است. یا اگر درب بسته شده هنگام تلاش برای باز کردن شروع به گیرکردن می کند ، نشان می دهد که زمان تعویض یا بازسازی درب فرا رسیده است. اگر این وضعیت در درب ورودی خانه تجربه شد ، درب باید بدون توسل به راه حل های موقت بازسازی شود و در برابر سرقت باید امنیت ایجاد شود. از نظر صرفه جویی در انرژی ، درب ها در قسمت داخلی باید بدون انتظار تغییر کنند.

 

  1. مواد چوبی یا PVCکدامیک برای ساخت درب و پنجره بهتر است؟

نوع مواد مورد استفاده در فرآیندهای بازسازی در و پنجره اهمیت بسیار زیادی دارد. پنجره های چوبی زیباتر به نظر می رسند. با این حال ، مهم نیست که چقدر زیبا هستند ، از نظر دوام و عملکرد نمی تواند با PVC رقابت کنند. در حالی که باران شدید احتمال نشت آب را افزایش می دهد ، ممکن است با تأثیر نور خورشید شروع به فرسودگی کنند. علاوه بر این ، تعمیر و نگهداری پنجره های چوبی بسیار سخت است و سالی یکبار باید بازرسی شود.

3 1

از سوی دیگر ، این باور که پنجره های PVC برای سلامتی مضر هستند ، بیشتر افراد را از این نوع پنجره ها دور کرده است. با استفاده از روش های تولید امروزه ، پنجره های PVC مطابق با مقررات بهداشتی ساخته می شوند. اگرچه عواملی در انتخاب پنجره های PVC وجود دارد ، اما لازم است در مورد وجود عایق حرارتی یا صوتی ، تعداد اتاقک های پنجره ، نفوذپذیری هوا و کلاس شیشه ای توجه شود.

اگر پنجره های PCV به درستی انتخاب شوند در برابر باران شدید ، آفتاب و گرد و غبار مقاوم هستند و نگهداری از آنها آسان است. پنجره های PVC را می توان با یک پارچه مرطوب تمیز کرد. علاوه بر این ، انواع مختلفی از پنجره های پی وی سی و همچنین مدل هایی با ظاهر چوبی وجود دارد.

در مورد درها ، امروزه از درهای فولادی به جای درب های چوبی که در گذشته رایج بود استفاده می شود. دلیل این امر این است که درهای چوبی به راحتی باز می شوند و ضد سرقت نیستند.

 

  1. چگونه می توان هنگام بازسازی در و پنجره مناسب را ایجاد کرد؟

قانون شماره یک در بازسازی در و پنجره این است که اندازه مناسب را انتخاب کنید. اگر اندازه پنجره اشتباه گرفته شود ، در یا پنجره در محل مورد نظر قرار نمی گیرد یا کوچک خواهد بود. در این حالت ، باعث به تعویق افتادن روند بازسازی می شود.

 

اگر قرار است فقط یک پنجره در خانه بازسازی شود ، باید رنگ و طرح انتخاب شده با پنجره ها و درهای دیگر اتاق های خانه مطابقت داشته باشد. حتی اگر مواد مورد استفاده تغییر کند ، می توان به هماهنگی مورد نظر دست یافت. بازسازی در و پنجره از اتلاف حرارت و انرژی جلوگیری می کند. بازسازی مناسب درب و پنجره به شما در صرفه جویی در هزینه های گرمایش و سرمایش کمک می کند.

4

  1. هزینه نوسازی درب و پنجره ها چقدر است؟

اندازه در و پنجره ، مصالح مورد استفاده ، تعداد درها و پنجره هایی که باید تغییر کنند می تواند بر هزینه پروژه بازسازی در و پنجره تأثیر بگذارد. جایگزینی موارد مورد نیاز ، به جای تعویض همه پنجره ها ، هزینه بازسازی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. علاوه بر این ، انجام تحقیقات قیمتی قبل از انجام فرآیند بازسازی ، اهداف شما در روند کار شکل می دهد.

 

درباره نویسنده

26 دیدگاه. Leave new

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

مطالب مفید

قبل از شروع پروژه بازسازی بعدی خود انجام دهید

14 کاری که باید قبل از شروع پروژه بازسازی بعدی خود انجام دهید

مراحل بازسازی خانه

ترتیب مراحل بازسازی خانه | مراحل بازسازی ساختمان 0 تا 100

مدیریت پیمان در منطقه یک

صفر تا صد مدیریت پیمان در منطقه یک تهران