ایده بازسازی خانه

مسلم است که تغییر مکان آرامش می‌آورد، اما آیا همیشه می‌توان مکان را تغییر داد؟ ممکن است همیشه چنین گزینه‌ای نداشته باشیم، اما در بیشتر مواقع می‌توانیم با تغییر شکل و هوای مکانی که در آن هستیم، آسایشی که می‌خواهیم را فراهم کنیم.

اگر در خانه جدید زندگی نمی‌کنید و شکل خانه شما اکنون در تضاد با فضاهای زندگی به سبک جدید دنیای مدرن است، می‌توانید به کمک ایده بازسازی خانه این تناقض را از بین ببرید و فضاهای امروزی را به خانه قدیمی خود بیاورید.

اگر تصمیم به بازسازی خانه گرفته‌اید، به نفع شما خواهد بود که تصمیم بگیرید کدام بازسازی را در خانه خود انجام دهید و قبل از اینکه تصمیم خود را بلافاصله اجرا کنید، مقدمات لازم را انجام دهید.

قبل از شروع بازسازی خانه، مناطقی که قرار است بازسازی شوند را مشخص کنید.

قبل از شروع بازسازی خانه، مناطقی که قرار است بازسازی شوند را مشخص کنید.

حمام و آشپزخانه بیشترین نیاز به نوسازی را دارند و در تهیه طرح نوسازی باید به این نکته توجه داشت که این وسیله‌ها در این فضاهای محدود که وسایل برقی کوچک و بزرگ زیادی در آن قرار دارند به مناسب‌ترین شکل قرار گیرند. قبل از بازسازی، تماس با فردی برای انجام کارهای لوله کشی و تعیین کارهایی که باید انجام شود.

تهیه بودجه نوسازی و بحث در مورد روش‌های پرداخت.

تهیه بودجه نوسازی و بحث در مورد ایده بازسازی خانه و روش‌های پرداخت.

قبل از شروع بازسازی خانه تصمیم بگیرید که چه نوع تغییر سبکی را می‌خواهید ایجاد کنید. می‌توانید در مورد ایده‌های نوسازی خانه الهام بگیرید، تحقیق کنید و مبلمان، لوازم جانبی، کاشی، کف‌پوش و غیره را متناسب با سبک خود انتخاب کنید. شکل دادن به کاری که باید انجام شود مطابق با هدف شما در بازسازی خانه، دستیابی به هدف خود را در راستای تحقق هدفتان آسان‌تر می‌کند.

اگر برنامه‌های بازسازی خانه شما شامل تعویض پارکت‌ها و کاشی‌های کف است، از این فرصت استفاده کنید و تمام لوله‌های لوله کشی، کابل‌های برق و غیره را بردارید. به شما یادآوری می‌کنیم که می‌توانید آن را زیر زمین ببرید و پنهان کنید تا جایی که کابل‌ها و لوله‌ها در وسط خانه قابل مشاهده نیستند، ظاهری جادارتر و تمیزتر داشته باشید.

قبل از اینکه اقدام به بازسازی منزل کنید، مشکل نویز ایجاد شده را فراموش نکنید، اگر همسایه‌هایی دارید که تحت تأثیر قرار می‌گیرند، حتماً آنها را در جریان بازسازی قرار دهید و در صورت امکان ساعاتی را انتخاب کنید که همسایگان شما کمترین مشکل را داشته باشند.

اگرچه مدت زمان بازسازی از ابتدا مشخص شده است، اما زمانی که استادان می‌گویند کار تمام نمی‌شود، بلکه زمانی که باید تمام شود! امکان تمدید را در نظر داشته باشید و از قبل تعیین کنید که چگونه وقت خود را در داخل یا خارج از خانه سپری خواهید کرد و چگونه نیازهای خود مانند توالت و حمام را برآورده خواهید کرد.

یکی از مهم‌ترین ملاحظات در بازسازی خانه این است که از عملیاتی که به تیرها و ستون‌های خانه آسیب می‌رساند، هم به دلیل نیاز به گسترش و هم طراحی‌های مختلف فضا، اجازه داده نشود. در غیر این صورت ممکن است در صورت وقوع زلزله احتمالی، استاتیک ساختمان را به خطر بیندازید و جان خود و همسایگانتان را به خطر بیندازید.

اگر قصد دارید محل پکیج خود را در حین بازسازی منزل تغییر دهید، فراموش نکنید که باید از رویه تغییر پروژه مؤسسه‌ای که شبکه گاز طبیعی شما به آن متصل است پیروی کنید. فرایندهای بازسازی خانه فرصت‌های خوبی برای جایگزینی لوله‌های قدیمی و لوله کشی و تقویت عایق خانه هستند.

توصیه دیگر این است که مطمئن شوید که بازسازی بر ایجاد فضاهای بزرگ‌تر و جادارتر در خانه شما متمرکز است. طراحی‌های فضایی که به خوبی برنامه‌ریزی‌شده‌اند، هم موارد زیادی را در خود جای می‌دهند و هم بزرگ و جادار به نظر می‌رسند.

ممکن است بخواهید خانه خود را به طور کامل بازسازی کنید یا فقط بخشی از آن نیاز به بازسازی داشته باشد. در زیر نمونه‌های مختلفی از بازسازی حمام، آشپزخانه، اتاق خواب و یا اتاق نشیمن را مشاهده می‌کنید. این نمونه‌ها قبل از شروع بازسازی به شما ایده می‌دهند:

1.     قبل و بعد از بازسازی حمام:

قبل و بعد از بازسازی حمامهنگامی که نور مناسب و انتخاب‌های مناسب فضا مطابق با روندهای امروزی باشد، دستیابی به حمام‌های زیبایی که نمی‌خواهید از آنها خارج شوید آسان است. حمام‌ها عموماً فضاهای باریکی هستند و انتخاب کاشی‌هایی که حمام را وسیع‌تر و جادارتر نشان می‌دهد و همچنین انتخاب یک آینه بزرگ باعث می‌شود حمام شما عریض‌تر از آنچه هست به نظر برسد. انتخاب‌های حداقلی که در اقلام و لوازم حمام با ترند جدید بسیار محبوب هستند، منطقه حرکت راحت‌تری را برای نجات حمام‌ها از مضرات فضای باریک فراهم می‌کنند.

قبل و بعد از بازسازی حماممورد علاقه‌های عصر جدید حمام‌ها، ماشین‌های لباسشویی هستند که در زیر پیشخوان و مکانیزم سینک قرار داده شده در بالای آن. تعیین اینکه آیا حمام شما برای چنین کاربردهایی قبل از بازسازی مناسب است یا خیر، راه حلی است که برای صرفه جویی در فضا و دکوراسیون شیک پس از آن بسیار خوشحال خواهید شد.

 

2.     قبل و بعد از بازسازی آشپزخانه:

قبل و بعد از بازسازی آشپزخانهتوصیه می‌کنیم قبل از شروع بازسازی آشپزخانه، امکانات استفاده حداکثری از نور روز آشپزخانه را در نظر بگیرید و با برجسته کردن این جزئیات، بازسازی خود را انجام دهید. آشپزخانه‌ای که نور خورشید را می‌بیند یکی از باارزش‌ترین قسمت‌های خانه شما خواهد بود که از بودن در آن لذت خواهید برد، هم از نظر سلامتی و هم از نظر ایجاد یک محیط کاری پرانرژی.

در بازسازی آشپزخانه هنگام تعیین محل پکیج باید دقت شود که در صورت لزوم در کابینت پکیج نگهداری شود یا پس از انجام تغییرات پروژه لازم، مناسب‌ترین سیستم لوله کشی ورودی به پکیج انجام شود. اگر گزینه‌ای برای تعویض پکیج وجود دارد، انتخاب پکیجی که نصب آن از بیرون قابل مشاهده نباشد، انتخابی خواهد بود که به ظاهر تزئینی آشپزخانه آسیبی نمی‌رساند.

نتایج انتخاب رنگ در بازسازی آشپزخانه ارزش دیدن دارد. گرمای چوب و طراوت ایجاد شده توسط کابینت‌های آشپزخانه که گاهی اوقات با رنگ‌های پاستیلی ملایم رنگ آمیزی شده‌اند، چیزهای زیادی را در آشپزخانه شما تغییر خواهد داد.

با مفهوم آشپزخانه اوپن که در اتاق نشیمن گنجانده شده است، خانه شما ظاهری بسیار بزرگ‌تر، جادارتر و مدرن‌تر خواهد داشت. روندهای جدید در کف‌پوش اتاق نشیمن و انتخاب‌های منحصر به فرد کف‌پوش زیبا که فضای خانه را تغییر می‌دهد، افراد زیادی را تشویق می‌کند تا برای بازسازی خانه اقدام کنند.

 

3.     قبل و بعد اتاق خواب:

ایده‌های بازسازی ایده آل برای یک خواب جادار و با کیفیت در اتاق خواب.

هرچه اتاق‌خواب‌ها با مبلمان کمتری چیده شوند، جادارتر و آرامش‌بخش‌تر به نظر می‌رسند. با این حال، از آنجایی که اتاق خواب ما نیز مکانی است که بسیاری از وسایل خود را در آن نگهداری می‌کنیم، کمدها، پایه‌های تخت، قفسه‌ها، میزهای کنار تخت به ناچار هر گوشه اتاق خواب ما را می‌پوشانند و اتاق را باریک می‌کنند. با این حال، بازسازی‌هایی که در اتاق خواب خود انجام می‌دهید مطابق با راه‌حل‌های ایجاد شده توسط ایده‌های جدید دکوراسیون می‌تواند شما را قادر سازد اتاق رؤیاهای خود را به دست آورید.

 

درباره نویسنده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

دسته بندی ها

ابربرچسپ ها

آخرین نوشته ها

مطالب مفید

کابینت نامناسب برای بازسازی خانه

کابینت نامناسب برای بازسازی خانه

قبل از شروع پروژه بازسازی بعدی خود انجام دهید

14 کاری که باید قبل از شروع پروژه بازسازی بعدی خود انجام دهید

مراحل بازسازی خانه

ترتیب مراحل بازسازی خانه | مراحل بازسازی ساختمان 0 تا 100